קול אייר ניוזלטר
אינך רואה את הכתבות? לחץ כאן |  לאתר קול אייר לחץ כאן |  לצפיה בעיתון הדיגיטלי של החודש לחץ כאן |  מי אנחנו  לחץ כאן
תדיראן הדריכה מעל 2,000 מתקיני מזגנים במשך שבועיים

תדיראן הדריכה מעל 2,000 מתקיני מזגנים במשך שבועיים

במהלך ההדרכות השיקה תדיראן את החידושים שלה לשנת 2013

נציגי המחלקה הטכנית וההנדסית ב"תדיראן גרופ" העבירו במשך כשבועיים הדרכות מקצועיות ללמעלה מ- 2,000 מתקיני מזגנים. בין הנושאים שהועברו בהדרכות: קו מוצרי תדיראן 2013, תקלות נפוצות ופתרונן, התקנה נכונה, טכנולוגיית ה- VRF, תקנות חשובות בתחום ועוד. 
במהלך ההדרכות השיקה תדיראן את החידושים שלה לשנת 2013, ביניהם: מערכת אקווה אייר שהוצגה באופן חי והמחישה למתקינים איך היא עובדת, איך היא מחממת את המים בבית ואיך היא חוסכת בחשמל. עוד הוצגו: מערכת הסופר סלים אינוורטר ויתרונותיו, מערכת המולטי אינוורטר החדשה 1:8 ו- 1:9 ועוד.
ההדרכות התקיימו במרכז העסקים 'קריפטון' בכפר הירוק ובמלון 'לאונרדו' בחיפה.
בסיום ימי ההדרכה הוענקה למשתתפים ערכה מיוחדת שכללה את קטלוג המזגנים של תדיראן גרופ לשנת 2013, המדריך למתקין עם כל הטיפים והכלים, ובנוסף, תדיראן גרופ הכריזה על מבצע שבמסגרתו כל הרוכש מערכת אקווה אייר, מקבל שובר מבצע זוגי לאירופה.
יהודה ווכטל, מנהל מחלקת ההנדסה בתדיראן, אמר בסיום ההדרכות: "כחלק ממקצועיותה של החברה רואה תדיראן גרופ חשיבות ואחריות רבה בהעברת הידע שלה למתקינים, שכן הם בסופו של דבר האנשים שמתמודדים בשטח עם העבודה עבודת התקנת  המזגנים. תדיראן שמה דגש חזק בנושא זה ורואה בכך חלק לא מבוטל בהצלחתם ובהצלחתה".
"תדיראן גרופ" מהחברות המובילות במשק הישראלי למוצרי חשמל ופתרונות מיזוג אוויר, משווקת את המותגים: אמקור, תדיראן, אמנה, קריסטל, בלומברג, AEG,Viking, De Dietrich, KitchenAid. אגף השירות של תדיראן מספק תמיכה טכנית מקצועית למזגנים, הן לצרכן הסופי והן ללקוח המקצועי (מתקין/ סיטונאי) ועומד לשרות הלקוח, בפריסה ארצית.